Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

all_the_way

20. 11. 2009 17:29
Fanatismus

Citát: "Dvě věci jsou v dnešním lidstvu už nemožné: za prvé náboženství, za druhé marxismus. Tato obě svinstva a jejich zbytky musejí být beze zbytku vymýceny, pokud možno ovšem bez vraždění." mě velmi pobavil. Civilizačním nánosem způsobený dovětek "pokud možno bez vraždění" jen lehce rozostřuje zjevnou podobnost rétoriky s výkřiky radikálních nenávistných islamistů. Nenávistný radikál jakéhokoliv odstínu je neštěstím pro okolí.

 Jsem křesťan a nemám potřebu vymýtit komunismus, ateismus, islám apod. Věřím tomu, že komunismus se sám podkope, v islámu snad nakonec převáží umírněnost a ateismus považuji ho za omluvitelný důsledek nedostatku představivosti (hodiny se přece složily samy, bez hodináře a basta fidli, kdo věří čemukoliv jinému je tmář!), možná i myšlenkové lenosti a i třeba konjunkturu historických zkušeností. Názory ateistů nesdílím, ale respektuji.

 A když se tak v neděli rozhlédnu v kostele kolem sebe a vidím, že věkový průměr lidí okolo je zhruba 35 let, nemyslím si, že

0 0
možnosti

all_the_way

20. 11. 2009 17:30
Re: Fanatismus

se nešťastný a nenávistný pan Diviš vymýcení náboženství dožije.

0 0
možnosti

slatin

20. 11. 2009 13:38
Běží liška k Táboru,nese ocas nahoru

ježek za ní pospíchá,že ji ocas popíchá.......

Co vy na to ?

0 0
možnosti

p555

20. 11. 2009 13:28
blabol...

..nic vic

0 0
možnosti

Rafaelou

20. 11. 2009 6:22
člověk má znát co nejvíc...

O Divišovi jsem nikdy neslyšel.Tak jsem se kouknul,něco přečetl a přečetl váš blog.Konstatuji,že jsem o nic nepřišel.Ač ne vždy ideálně se náš národ choval a utvářel své dějiny.Podobně však na tom je spousta států v Evropě.Ale i tak jsem hrdý na to,že jsem Čech.Nejsou v naší historii jen Gottové,Husáci a Divišové ale spousta dalších třeba letců s RAF a vojáků co za nás bojovali a mnoho dalších obyčejných lidí kteří přispěli byť třeba drobností k tomu,že jsme svobodní .Je dobré být hrdý na svůj původ a nestydět se za něj.

0 0
možnosti

Comenius

20. 11. 2009 17:03
Re: člověk má znát co nejvíc...

A jsou u tací, kteří vědí, že se po tečce a čárce dělá ve větě mezera

a

0 0
možnosti

Cocotus_Interruptus

19. 11. 2009 18:46
Pane bloggere,

dovoluji si vas uklidnit. MIra kolaborace s fasismem napr. na Slovensku nebo ve Francii byla s Cechami naprosto nesrovnatelna. Trochu mene toho sebemrskacstvi.

0 0
možnosti

osvetitel

19. 11. 2009 20:15
Re: Pane bloggere,

Vitej ve spolku "uklidnovacu" Cocotus . Nejen ze jsem byl jeden z tech co uklidnovali, ( jak muzes zjistit na predchozi strance) , ale i to slovo o (sebemrskacstvi) , jsem pouzil jako prvni !!:-)))

0 0
možnosti

Tryskomys Muf

19. 11. 2009 12:31
K zbliti

Dilo Divise jsem necetl, takze tezko soudit, ale z vaseho vytahu usuzuji, ze pan Divis je impotentni zbabelec, coz doklada i jeho emigrace, a timto zpusobem si leci sve mindraky menecennosti.Rv

0 0
možnosti

osvetitel

19. 11. 2009 13:33
Re: K zbliti

Proc zrovna jeho Emigrace doklada neco o zbabelosti? Myslim ze ti kteri z CSSR emigrovali do neznama, obvzlast ti kteri emigrovali s holejma rukama, byli statecnejsi nezli ti, kteri radeji kolaborovali s necim, s cim nesouhlasili !!!!

0 0
možnosti

don Alojz

19. 11. 2009 10:26
...

...JÁ SE TAKY RÁD NACHLASTÁM,ALE NA DIVIŠE NEMÁM....

0 0
možnosti

maxas

19. 11. 2009 8:28
Ani dvojí přečtení

mi neobjasnilo, co nového chce dotyčný básník Diviš povědět. Nepochopil jsem co vlastně chce, nebo za koho vlastně kope. Možná by mohl založit hnutí "Moderní český nihilismus". Nejlépe by ovšem bylo, kdyby se stal poutevníkem ve vysokých horách.

Příště si zvolte nějakého menšího "blázna". Díky!!

0 0
možnosti

hnupobijce

19. 11. 2009 0:38
Podle

vaseho popisu, mne, jako krestanu, vas genialni basnik prijde pouze jako neurvaly blb a jestli byl za komousu zakazan tak to nejspis ani zadna skoda nebyla.

0 0
možnosti

Haui1

18. 11. 2009 19:59
Věřím, že z toho radikalismu jednou vyrostete

Jen jednu otázku: Nezvedá se vám žaludek, když vidíte své rodiče, že jsou Češi a že vás zplodili jako Čecha? Chtělo by to radikální řešení. Oddělejte je.

0 0
možnosti

ant.

18. 11. 2009 21:21
....zkuste, prosím, ještě jednou přečíst celý článek..

...možná pochopíte...jinak je škoda, že vaši rodiče nepoužívali kondom...:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS