Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

4848

není to z mé hlavy

ale plně souhlasím s tím, co jsem slyšel v komentáři z OH. jsme bruslařský národ - hokejisté, krasobruslaři a hlavně, copak nevidíte tu spoustu inlajnistů? v létě venku a v zimě v hale.... jak jednoduché. doposud tu halu prostě neměli!

0/0
2.3.2010 9:52

Nemesiss

...a proč ne?...nebude přece jen pro Sáblikovou...

...a pokud může stát vydávat miliardy na vysokoškolská studia, kde pak vznikají velmi významná a masově čtená díla z kulturní historie, jako např. "Mezi fatálními ženami, morózními smutky a krásnými knihami. Jarmil Krecar z Růžokvětu a svět české dekadence", tak proč by nemohl postavit halu, kde by mohla vyrůstat nová rychlobruslařská a krasobruslařská generace...???...:-)8-o

0/0
2.3.2010 9:45

Dorian Greene

Re: ...a proč ne?...nebude přece jen pro Sáblikovou...

Děkuji za kompliment, dosud jsem si myslel, že mou rigorózní práci četli jen dva oponenti a školitel. Teď vidím, že je to masově čtené díloR^ Petr Kubát

0/0
2.3.2010 11:18

Deleter

Mno,

naprosto nechápu, o čem je řeč. Je naprosto běžné, že sportovci jezdí trénovat ven v případě, že nemají v ČR potřebné podmínky, nevím, kde se dá v ČR solidně trénovat vrcholové sjezdové lyžování, a nemyslím si, že by se v případě úspěchu sjezdařů vyrojily úvahy "Postavme jim Alpy."

0/0
26.2.2010 10:04

tacet

Stejně do dvou let otěhotní .

0/0
25.2.2010 17:52

tacet

Re: Stejně do dvou let otěhotní .

Život  výhradně  s  trenérem  se  dlouho  vydržet  nedá .

0/0
25.2.2010 18:06

Martin V

Re: Stejně do dvou let otěhotní .

Máte pravdu, pár sexuálních partnerů by ještě měla vystřídat, s jedním je to nuda;-)

0/0
25.2.2010 21:11

wrangler

Hm...

A fotbalová hřiště? A medaile od fotbalistů?;-D;-D;-D

0/0
25.2.2010 17:12

sualk

Nejste náhodou rasista, když si zde dovolujete

potírat menšinu?

0/0
25.2.2010 16:25

I. Perek

Proč halu pro Sáblíkovou, když i ty peníze můžeme rozkrást.

Karma pro Kubáta, protože Kubát má pravdu.

Olympijských vítězů je v Česku neskutečný přebytek , dejme ty peníze raději na výchovu žvanilů, jako je Kubát , ti  v České republice zoufale chybí.

Myslel jste to tak, Kubáte ?

0/0
25.2.2010 16:22

Stanislav Ševeček

Re: Proč halu pro Sáblíkovou, když i ty peníze můžeme rozkrást.

Ty peníze na halu, které "můžeme taky rozkrást", musel někdo napřed vybrat formou berní od daňových poplatníků. Asi někdo sociálně citlivý za peníze těch druhých, pane Pereku.

(chtěl jsem napsat uloupit, ale rozmluvili mi to)

0/0
25.2.2010 16:27

I. Perek

Re: Proč halu pro Sáblíkovou, když i ty peníze můžeme rozkrást.

Tím mi chcete říci , že pokud ty peníze někdo předtím vybral od daňových poplatníků je lépe je přesto rozkrást, než postavit halu pro Sáblíkovou a samozřejmě ne jenom pro Sáblíkovou ?

Rozuměl jsem vám také dobře ?

P.S.

Ještě štěstí že Sáblíková snad tyto blogy nečte. Pokud by si totiž přečetla něco od Kubáta, Ševečka a spol. už by dnes závodila za Kazachstán.

Je fakt, že Kazaši by ji tu halu postavili.

0/0
25.2.2010 17:29

mubu

Re: Proč halu pro Sáblíkovou, když i ty peníze můžeme rozkrást.

Abychom se kvůli těm sportovcům neposr...

0/0
25.2.2010 17:55

I. Perek

Re: Proč halu pro Sáblíkovou, když i ty peníze můžeme rozkrást.

Nebojte se, my v Česku máme raději zloděje.

0/0
25.2.2010 18:04

Stanislav Ševeček

Re: Proč halu pro Sáblíkovou, když i ty peníze můžeme rozkrást.

Pane Perku, je tady jednodušší řešení - daňovým poplatníkům ty JEJICH peníze nechat.

0/0
26.2.2010 8:52

vitvit

problem je že neumíme stavět levně!

1,5 miliardy to je JEDEN TISÍC PĚT SET MILIONŮ !! Jeste nedavno se za milion dal postavit malý rodinný domek.

Copak placka s ledem, střechou a tribunou okolo stojí stejně jako městečko s 1500 domkama ???? vím že je to náročná stavba, ale miliarda je prostě strašně moc. Holt si na každe velke stavbě musí strašně namastit kapsu uředníci, majitelé pozemků, stavební a další firmy ;-€;-€

0/0
25.2.2010 16:18

Karel66vevyhnanství

Naprostý souhlas

0/0
25.2.2010 15:56

tickmaster

Není jedinná

já chci taky. Na jednu sportovkyni v ČR dáme 1,5 miliardy. V naší obce je zhruba 1000 obyvatel. Pokud by se 1,5 miliardy rozdělilo na obyvatele, tak dostaneme 150 000 a konečně bychom měli hřiště pro děti z kterých můžou vyrůst také sportovci.

Klidně berem i 50 000,- na dětské hřiště.

Využívané by bylo každý den za hezkého počasí.

0/0
25.2.2010 15:56

vitvit

Re: Není jedinná

jestli dobře počítam tak je to dokonce 1,5 milionu !!

Tzn 4-člená rodina by mohla dostat celkem 6 milonů korun !!! Šest milonů na každou rodinu v městečku s tisícem obyvatel! nebo 1 placka s ledem a tribunou okolo....

0/0
25.2.2010 16:13

jirkaknop

Re: Není jedinná

Nevím, ale to nemůže 1000 obyvatel dát každý 150Kč, aby děti měly hřiště? Ten příklad mi přijde strašný svojí nataženou rukou po státu - nejsou ty děti náhodou těch obyvatel?

0/0
25.2.2010 16:44

Martin V

Re: Není jedinná

A Sáblíková je státní majetek?

0/0
25.2.2010 21:13

fajnsportovec

Menší hala by stačila

Já si myslím, že by stačila menší hala pro tréning a na závody by se jezdilo do zahraničí. Provoz by pak mohli platit sponzoři.

0/0
25.2.2010 15:47

Kavka

EUFORIE

každý kliká  a je pro postavení drahé haly. Ono to přejde. Martině fandím, ale zároveň si myslím, že postavit kvůli ní halu nejde. Třeba se takový talent u nás už nenajde. A pak, mám e tady SAZKU, kdyby ji Hušák netuneloval na své vily, mohla už být hala postavená. Sazka je přeci na rozvoj sportu, nebo ne?:-)

0/0
25.2.2010 15:44

peterudes

Re: EUFORIE

největší omyl je si myslet, že se ta hala staví jenom pro Martinu. To je neštěstí a velké nepochopení úmyslu postavit halu. Prostě zde v celé ČR není jediný ovál a rychlobruslaři nemají kde trénovat....

0/0
25.2.2010 16:00

Deleter

Re: EUFORIE

No a co jako? Hranice už jsou dávno otevřené.

0/0
26.2.2010 9:57

petrhajek.blog.idnes.cz

souhlas

R^

0/0
25.2.2010 15:43

Martin Jirousek

Taky si

Myslím, že bude "lepší" postavit něco, na čem se pořádně "VYDĚLÁ". ;-D

0/0
25.2.2010 15:29

mubu

A co takhle

stadion v Malé Velké Lhotce, kdyby se tam náhodou přestěhoval třeba mistr světa v pokeru?  Mohl by tam trénovat své nástupce, aby obehráli svět a naplnili naši státní pokladnu, místo toho, aby ji vyprazdňovali.

0/0
25.2.2010 15:03

forhend

Nesmysl, stavět takovou halu za takový peníz

a pro koho? Pro 10 lidiček? Když tak už nějakou multifunkčí a u nějakého města. 3 olympijské medaile a co jako? Nevidím na tom nic pozitivního pro obyvatele této republiky, krom chvilkové národní hrdosti a jaký další přínos?:-/

0/0
25.2.2010 15:01

mubu

Re: Nesmysl, stavět takovou halu za takový peníz

R^R^ také vás nenaplňuje radostí, když jsme radostně vydali 2,5 miliardy za mistrovství světa v lyžování v Liberci z radosti nad vítězstvím radující se K. Neumannové?

0/0
25.2.2010 15:07

vitvit

Re: Nesmysl, stavět takovou halu za takový peníz

10 lidiček ?? Běžte se prosím podívat  na jakoukoli zmrzlou louži, kolik na ní bruslí lidí...

dyt to nemusí být hala pro olympiády, ale hřiště pro širokou veřejnost

a v lete se tam muže jezdit na kolech a pořádat koncerty...

0/0
25.2.2010 16:23

forhend

Re: Nesmysl, stavět takovou halu za takový peníz

ale vždyť o tom píšu...;-D

0/0
25.2.2010 16:47

mubu

Re: Nesmysl, stavět takovou halu za takový peníz

No to z té haly budou ve Zlámané Lhotě na větvi.

0/0
25.2.2010 17:56

Martin V

Re: Nesmysl, stavět takovou halu za takový peníz

A to jako myslíte, že se na ledu, který rozseká stovka amatérů dá profesionálně trénovat? To by měla stejné jako na rybníku :-)

Proč to musí být tak drahé? 1,5 miliardy8-o

0/0
25.2.2010 21:15

TerezazMoravy

Hmmm,

vemi podivny clanek...na jednu stranu souhlasim (velmi velke naklady a neni asi opravdu jiste, jestli tato obrovska hala bude dobre vyuzita)....na druhou stranu me docela zarazi volena slova a ton, jakym autor o M.Sablikove pise....chapu ze jako absolovent filozoficke fakulty asi nema moc ke sportu blizko ;-), ale presto by si vykony M.Sablikove zaslouzili vetsi uznani a ne plkani typu: "No nakonec by princezna snad chtela jeste halu neee?!?!.....A tem "par nadsencum", co chteji tento sport take delat snad rybniky taky staci neee ?!?! ".......

PS: Az si pujdete na nejaky ten rybnik zabruslit, tak vam preji, at se pod vama neprolomi :-)

0/0
25.2.2010 14:50

Dorian Greene

Re: Hmmm,

Dobrý den, já si ale úspěchu Sáblíkové vážím. Myslím, že je to z textu patrné. Rozhodně jsem nechtěl, aby článek vyzněl zaujatě proti ní. P. Kubát

0/0
25.2.2010 14:52

peterudes

stejný perex?

aspoň jinej perex jste mohl použít :-P

0/0
25.2.2010 14:49

ivabublan

karma

neni co dodat, snad je to, ze narod socanu neumi pocitat.

0/0
25.2.2010 14:45

vodní želva

Já se směju.

Ty články mě přivádějí do stadia velké radosti. Líbí se mi, jak někdo píše o tom, zda má stát postavit halu, či nikoliv (včetně autora, který to prostě taky musí okomentovat). Politici se k tomu vyjadřují a dokazují, že jsou schopni odpovědět na cokoliv, i když absolutně neví nic o problému. A teď pravda - stadion u Velkého Oseka je mnohem dále, než si myslíte. Stavební úřad v Kolíně již vydal územní rozhodnutí o umístění stavby (toto rozhodnutí je pravomocné). Stavbu financuje soukromý subjekt, ale problém tam opravdu je. Ten soukromý subjekt žádá, když už do českého sportu dá nějakých 1,5 mld korun, aby se stát nebo kraj zaručil, že v určité výši bude dotovat následný provoz té haly. Ani se mu nedivím, protože přijít o 1,5 mld a ještě potom doplácet, to zase taková sranda není. Nechám na každém, ať si vyhodnotí, jestli by na to stát měl přistoupit, ale rozhodně se nejedná o to, jestli má stát stavět tu halu.      

0/0
25.2.2010 14:43

pesimista

Re: Já se směju.

za to co by stál provoz této haly u nás, může Sáblíková jezdit celoročně po světě a vybírat si mnohem lepší haly; lidi neblázněte, zítra se z té euforie vyspíte a budete mluvit jinak a rozumě.

0/0
25.2.2010 14:59

vodní želva

Re: Já se směju.

jak jste si mohl všimnout, tak se nekloním ani na jednu stranu. Já jsem se snažil vysvětlit, že problém není v tom, jestl se ta hala má stavět nebo nikoliv a za tím si stojím.

0/0
25.2.2010 15:10

peterudes

Re: Já se směju.

tak ono jde hlavně o to, že ta hala není jenom pro sáblíkovou, ale v podstatě pro všechny rychlobruslaře v ČR. Sáblíková je pouze jedna, sice nejvýraznější osobnost, ale jenom pro ni se ta hala stavět nebude...

0/0
25.2.2010 16:03

ideozlocin

no problemo

stat nema podobne projekty (zvlast pokud dluzi bilion) vubec co financovat, at je situace v tomto sportu jakakoliv, leda ze by to generovalo slusny zisk

0/0
25.2.2010 14:42

Glock Mark II

Re: no problemo

Stát, na druhou stranu, není sopukromá firma ženoucí se za ziskem .... Nebojujte proti extrému jiným extrémeme (opačným).

0/0
25.2.2010 14:44

ideozlocin

Re: no problemo

to neni, ale pokud je stat v dluzich, hodi se mu kazda koruna navic

0/0
25.2.2010 14:51

tuccy

Re: no problemo

Stát by se taky měl hnát za ziskem, jen zvažuje zisky i jiné, než finanční (viz. třeba záchranáři - z čistě účetního hlediska je mnohem levnější i na finance, i na ohrožení životů nechat turistu spadlého někde ze skály umřít, než riskovat vrtulník a vycvičenou posádku při jeho záchraně, ale prostě panuje přesvědčení, že záchrana života je tak významná - takový "zisk" - že se to vyplatí platit a riskovat).

Stejně tak ve sportu by se měl poměr cena/výkon zvažovat. Třeba si tady investor myslí, že Sáblíková vzbudí o daný sport zájem a že se to vyplatí (osobně myslím, že ne) a stát by měl pečlivě zvážit, zda dát prašule na ty záruky nebo ne.

0/0
25.2.2010 14:52

ideozlocin

Re: no problemo

s tim turistou je to jinak, pokud budeme uvazovat stat jako firmu, zachranari jsou sluzba kterou si od ni objednali obcane a plati ji, pokud by ji stat prestal poskytovat, okradal by vlastne sve zakazniky

0/0
25.2.2010 14:59

tuccy

Re: no problemo

Stejně tak je služba MŠMT, z jehož rozpočtu chodí prachy  na sporty ;) Jde prostě o to, že by se stát měl snažit maximalizovat "zisky" - čili dejme tomu na jedné straně žádné výdaje (úspora maximální), na druhé straně stejně absurdní "záchrana absolutně bez ohledu na náklady" - je třeba nájít optimum, což zase třeba znamená, že je takové a takové pokrytí za tolik a tolik, ale X lidí ročně zemře, protože byla sanitka příliš daleko. Na druhou stranu kdyby byla dost blízko, stálo by to Y navíc a nebylo by na Z...

0/0
25.2.2010 15:10

lubossula

ja

si myslim, ze je kazdeho svobodne rozhodnuti co si za sve postavi. Kdyz to nekdo chce postavit, no tak at to postavi. Co je komu do toho

0/0
25.2.2010 14:37

Glock Mark II

Re: ja

za čí prostředky? To je to oč tu běží ....

0/0
25.2.2010 14:42



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.