Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

---

Nějak netuším, kde jste přišel na to, že tyhle věci poslouchá většina národa. To by taky většina národa musela mít doma vybavení od Horsta Fuchse...

0/0
21.4.2010 14:15

ustavnidodatek

Prostoduchost

Málo toho víte o historii, když si myslíte , že levice je hloupost, omezenost, buranství a nevkus. Česká pravice i levice si nemají v současné době co vyčítat, smích přes slzy. Když se podíváte po našich sousedech , tak buranství a nevkus není to co by pro nás bylo charakteristické.

0/0
24.3.2010 9:15

grizzly9992004

Je to trochu jinak

Ono je to trochu jinak. Vámi jmenovaní interpreti byli za komunismu vycvičeni, že je to jejich práce a když za ní dostanou zaplaceno, je vše v pořádku. Nikdo jiný totiž rudosocanům za jakékoliv peníze hrát nechce. Posttotalitní umělecká generace má v sobě prostě zafixováno, že nebude nikomu dělat prostitutky, jestliže se to neslučuje s jejich smýšlením. Ale už dorůstá generace nová, opět vycvičená, že za peníze je v pořádku všechno. On je ale trochu problém, aby i některým těm takzvaným celebritám zbylo dneska na nájem, při macešském přístupu, jaký má ke kultuře naše současná společnost.

0/0
24.3.2010 7:48

bojovnik2

Ach vy pravicový voliči,

jak jste kulturní a vyjímeční. Tak z tohoto svého sebepohledu získáváte přesvědčení, že je normální a správné někoho podvést a okrást? Necítím k vám nějakou nenávist ani pohrdání, jen je mi vás líto jak jste citově i pocitově vyprázdnění a nízcí.

0/0
24.3.2010 3:34

mrwn

Re: Ach vy pravicový voliči,

seberte si tu rozbitou kacenku a vratte se zpatky na zakladku - to co mate neni nazor ale anamneza ...

0/0
24.3.2010 7:26

kharak

Re: Ach vy pravicový voliči,

Píše se "výjimeční"

0/0
21.4.2010 13:23

koga

Trochu mimo

s tím buranstvím. Co se týče těch tří zpívajících chlápků, ani oni, ani vydavatel se netají tím, že to je dělané podle tyroláků, pokud by do Rakouska nebo Německa zavítal, uslyší tenhle druh muziky na každém kroku. Prostě něco okopírovali, na co lidi skočí. A oni skočili. Spíše je otázka inspirace, z českých hlav to ale originálně není. To ať si každý srovná sám. Trochu podopobné je to s trpaslíky u vietnamců na hranicích, neznalý by si také myslel, že čeští burani si to kupují, osobně neznám ani jednoho, mají to tam pro němce.

Jinak řečeno, demostrovat české buranství zrovna na tomhle je tak trochu mimo a nebo by bylo korektní zmínit i německé a rakouské burany.

Příkladů by bylo více, netvrdím, že burani nejsme, ale rozhodně moc nevyčníváme.

0/0
24.3.2010 0:52

chudacek.blbecek

Top karma

Tenhle článek má nejvyšší karmu?8-o Lidi, proč nadáváte sami sobě?

0/0
23.3.2010 14:16

Jay6

Re: Top karma

Myslí si,že když plivnou na Český národ tak je lépe přijmou do jiného národa.Ale kdo by chtěl mít ve svých řadách masochisty a sebemrskače.Takové pohrdání vlastní národní identitou se vidí opravdu jen v Česku.Důležité je jenom to,že kdo neskáče není Čech.Kdo nedá karmu je Buran bez vkusu.Asi jako autor.

0/0
23.3.2010 20:42

mrwn

Re: Top karma

tak to je hodne stupidni definice narodniho vlasteneckeho citeni - plna nesmyslu a frazi ... copak to sam nevidite? kdyz vam tu nekdo neskace ze neni cech (protoze proc jinak skakat - jsme cesi a to staci k hrdosti samo o sobe ... co chtit taky vic ze?) - je spatny vlastenec a sebemrskac a podobne zvasty ... buranem bez vkusu a bez spetky sebereflexe se clovek nerodi, tim se az stane ...

0/0
24.3.2010 7:25

vvv

.

Tak jednak dotyčný nikoho neuráží a druhak mu nikdo konkrétní vzdělání neplatil.

Někteří voliči a jejich zástupci tady dobrovolně vytvořili systém vzdělání zdarma a žádnou smlouvu o povinnosti následujících x let pracovat v ČR nikdo za dob svých studií nepodepisoval. Z tohoto důvodu žádný absolvent nikomu nic nedluží.

Takže ani já ČR naprosto nic nedlužím, to není nesmysl, to je fakt.

P.S. Já i mí rodiče jsme za celou dobu života v ČR odvedli na daních tak obrovské množství peněz, že se v nich dotace za studia skutečně hravě ztratí. Ale i kdyby to tak nebylo, rovněž bych státu nic nedlužil. Stát je vcelku neuchopitelná identita, je to jen skupina přerozdělovačů, které si tam zcela dobrovolně dosadí mnohdy "politicky" negramotní voliči. A já za jejich rozhodnutí nenesu odpovědnost.

0/0
23.3.2010 12:22

vvv

Re: .

Omlouvám se, příspěvek patří jinde.

0/0
23.3.2010 12:23

nebolševik

já jen nějak nechápu

proč je nutné všechno takto zjednodušovat. Pokud máme, tedy jako národ, něco extra, tak je to nucení (nikoli nepodobné urputnému průjmu) pořád  se s něčím a někým srovnávat, zjišťovat, co si o nás kdo myslí a pak nad tím farizejsky kvílet. Přitom ovšem existenciálně  a ostentativně trpět podivnými  mindráky, kombinovanými s nesnesitelnou sebestředností (v tomto oboru tradičně vynikají borci, kteří sami sebe nazývají intelektuály). Všechno ostatní je stejné nebo skoro stejné, kdo kdy navštívil třeba nějaký pivní "fest" v Mnichově, ví o čem mluvím. A to nezmiňuji Američany, tedy USA, s jejich kašírovaným Las Vegas a podobnými zhůvěřilostmi (koneckonců, teď tam mají Obamu, to je taky radost).

0/0
23.3.2010 8:35

mrwn

Re: já jen nějak nechápu

myslite, ze v americe nebo nemecku lide soucasny stav nekritizuji? nebo jen nectete podrobne jejich tisk? PS: byt intelektualem a byt kriticky k deni kolem, neni rozhodne horsi, nez byt spokojeny sam se sebou za kazdou cenu a tvarit se ze problemy neexistuji

0/0
23.3.2010 8:47

nebolševik

Re: já jen nějak nechápu

pane mrwn, zjevně jste vůbec nepochopil, o čem je tu řeč. Autor blogu konstatuje, že jsme jako národ burani a já nevím co ještě. Možné to pochopitelně,je, ale určitě se to netýká všech a všeho. Já jsem k tomu pouze připodotkl, že autorovo sdělení je příliš zjednodušující a v zásadě i nesmyslné. Dovolil jsem si také říci, co tak asi  může být, jak si myslím, naším opravdovým specifikem, alespoň jak se to jeví v "médiích" (to je ale opravdu strašný výraz!). Vy jste ráčil poněkud uhnout, jak je ostatně v diskusích dobrým zvykem a píšete o něčem docela jiném. Nijak nepochybuji, že se "to" některým lidem v SRN či USA nelíbí, ani nepochybuji, že být intelektuálem je lepší.. atd. Tvrdím ovšem, že být "intelektuálem" by mělo znamenat mnohem víc, než jen triviální kritizování čehokoliv. Tohle by ovšem bylo na víc, než na pár poznámek v diskusi k nějakému blogu.

0/0
23.3.2010 9:08

mrwn

Re: já jen nějak nechápu

ja vam rozumim - ale myslim, ze presne to co tu vytykate me, se da vytknout i vasi rekaci na tenhle blog. autor tam pausalne nekritizuje vsechny cechy (to si z toho clanku vytahnout muzete ale nemusite). imho tam kritizuje predevsim to, ze predvolebni kampane pouzivaji vyseptane normalizacni hvezdy a upadkovy pop atd., ktere oznacuji za tzv. lidovou kulturu, nebo umeni pro masy. a ze konkretne tyhle veci, jsou plne nevkusnych a kycovitych pseudoumelcu z tv estrad, ma jistou souvislost s tim, jaci lide na takove akce chodi. je to cilena reklama ... takze to co autor pise v titulka a v celem textu, je defakto takova nadsazka a otazka ... nevim jestli neco trivializuji, spis se domnivam, ze to delaji lidi, kteri tyhle veci prechazi s mavnutim ruky a aby neurazili, nemaji na ne nazor ... ja si narozdil od mnoha lidi tady myslim, ze to je dusledek cehosi a ze jde o pomerne vaznou vec, byt se priznaky zdaji byt mardinalni

0/0
23.3.2010 9:30

pesimistka7

I takhle to lze vidět,

ale proč? "Venku" je všechno opravdu jen "lepší"? Opravdu nemáme být i na co hrdí? Z x blogů a příspěvků čtu v drtivé většině kritiku, ale vlastně to znamená, že sami nad sebou! lámeme hůl (pokud si kritici uvědomují, že jsou TAKÉ Češi), ne? A jak ven z něčeho v čem se sami "zazdíváme"? Myslím, že oproti jiným národům "vynikáme" především tím, že dokážeme sami sebe úžasně shazovat. Samozřejmě, že je co zlepšovat, nikde to není ideální, ovšem zjednodušeně řečeno: nadávat co nejhlasitěji a chválit šeptem, či vůbec, je k ničemu...  

0/0
23.3.2010 8:32

mrwn

Re: I takhle to lze vidět,

myslim ze tohle neni zadny argument. jakekoliv narodni citeni by nam nemelo branit v kritickem pohledu na veci kolem sebe. uvedomeni si problemu a jeho pojmenovani, je prvni a zasadni podminkou pro jakoukoliv reflexi. nekritizovat a mlcet, kdyz s nejakym chovanim nesouhlasim a schovavat to za pseudovlastenectvi, je imho pokritectvi. vazme si toho, ze muzeme nahlas rikat, co chceme a ze o tom muzeme diskutovat.je to nase zasadni ustavni pravo.

0/0
23.3.2010 8:44

pesimistka7

Re: I takhle to lze vidět,

Možná jste mne úplně nepochopil, možná jsem se špatně vyjádřila - i to je možné. Nemyslím si, že je kritika špatná, po nikom nechci aby mlčel ( už vůbec nevím, kde jste vzal "mlčení schovávané za pseudovlastenectví"), já jsem (podle ústavního práva) řekla - napsala - také "co jsem chtěla": že, jsme národem, ve kterém lidé umí převážně kritizovat, to, že si nemyslím, že "Češi jsou národem buranství a nevkusu" - dle mého zbytečné paušalizování -, a mj. i nesouhlas s tím, co je psáno v "Doplnění", odkazu pod článkem, které beru jako součást článku.

0/0
23.3.2010 9:57

mrwn

Re: I takhle to lze vidět,

a vas nazor naprosto beru, rozhodne to do jiste miry zevseobecnovani je - nicmene s tim co pise autor v doplneni, ac nerad, vicemene souhlasim ...

vzdy je o tom jak ten text vnimame - absolutne nikdo ze zainteresovanych neni obektivni - ve smyslu veci vlastne ani nemuze.

je o to i o osobnich zkusenost - ja osobne se denne setkavam s lidmi a s nazory, kde je v podsate jakakoliv kritika brana jako cosi neslusneho, negativniho apod.

neco, o cem se nemluvi, protoze se muzeme dotknout neciho jemnocitu atd.

to jsou zase moje pocity a moje dojmy z clanku a z veci kolem nej ...

0/0
23.3.2010 10:22

pesimistka7

Re: I takhle to lze vidět,

Jsou věci, ve kterých s autorem v podstatě souhlasím také, ale celkově mi to prostě "nesedlo".

Lidé jsou různí a kritiku každý nemusí umět přijmout, ale záleží i na způsobu jakým je podána a někdy i kým je vyslovena. Někdy skutečně neslušnou být může, to by ale bylo na dlouho a o konkrétních příkladech.

0/0
23.3.2010 11:28

HammerLang

Inu to je daň za rostoucí průměrný věk.

Myslení většiny lidí změní totiž až smrt Rv

0/0
22.3.2010 21:53

mrwn

Re: Inu to je daň za rostoucí průměrný věk.

stupidita je samostatna vlastnost, na kterou se vek nevaze - atky plati to, ze kazdy si mysli, ze mira jeho vlastni stupidity je mnohonasobne mensi nez tomu je v realu :)

0/0
23.3.2010 7:03

-OB-

Pane s IQ okolo 45

pokud jsou Češi národem buranů, pak ty jsi korunovaný buran. A propó - kterýže národ není podle vašnosti národem buranů a nevolí špatné politiky? Já na naší modré planetě žádný nenašel…Rv

0/0
22.3.2010 21:27

lopucho

Re: Pane s IQ okolo 45

V dalším článku velebí Němce, trošku pozapomněl na to, že rozpoutali 2 světové války a zavinili smrt několika desítek mega lidí. Taková drobnost víš jak, na to se zapomene na to tata;-D;-DR^

0/0
22.3.2010 23:06

midou

jo jo,

0/0
22.3.2010 16:57

P.J.

Já bych to zase tak černě neviděl

Vesele u nás raší i alternativní kultura už od dob Plasticů, ale stejně jako před 30-ti lety se o ní člověk dozví něco z médií až ve chvíli, kdy to zavání nějakou aférou

0/0
22.3.2010 14:12

mrwn

Re: Já bych to zase tak černě neviděl

ani ne - tzv. alternativní kultura (nebo prostě ta nemainstreamová) použivá jiný informační kanály a je jí opravdu dost - já osobně mám rád jazz a ty plastiky (až na pár žánrových vyjímek) moc nemusím a není pro mě absolutně problém najít něco zajímavýho.

teda pokud by se můj obzor zcvrknul jen na četbu blesku a idnes a sledování novy, asi bych problém se sledováním kultury měl ...

0/0
22.3.2010 14:23

Vikiš

Re: Já bych to zase tak černě neviděl

Taky nemám problém poslouchat co chci já.  V článku prolité slzy jsou účelově krokodýlí. Národe, poslouchej si, co je ti libo. Jen nevol modrou mlhu. Je přece tolik nových alternativ. Třeba zrovna MY zakládáme novou stranu: Stranu nepřiposraných Čechů.  Sice do voleb už nezahvězdíme, ale jsme tady.;-D Heeej, TADY.:-)

0/0
22.3.2010 19:18

cervenykyblicek

Karma

A smutny souhlas... ;-(

0/0
22.3.2010 13:23

Rob J.H.

prostě...

...přesně a výstižně řečeno. Zbývá dodat jen karma R^

0/0
22.3.2010 12:48

mrwn

o hlouposti

Doporucuji si pustit prednasku MUDr. František Koukolíka, DrSc., Příspěvek k filosofii stupidity

http://www.hvezdarna.cz/index.php3?s=11&subs=1

dobre k zamysleni

0/0
22.3.2010 12:25

milion for ever

Re: o hlouposti

Koukolík je borec. R^

0/0
22.3.2010 12:26

Abrams

Levičáci, nemá cenu se rozčilovat.

Je to přesně tak, jak se tady píše. Zaprděnost, obliba buranství a s bodrostí nejdál dojdeš. To je přesně vizitka dnešní ČSSD a způsobu, jakým komunikuje s veřejností. A zabírá to. Na druhou stranu se nelze divit, protože intelektuální normálno zde nikdo nenabízí. Pravice se nachází na druhém extrémním pólu.

0/0
22.3.2010 12:11

TarasBulba

Jako obvykle

Druhá strana barikády, to je ztělesněný nevkus, hloupost, buranství, ... (pokračujte podle vlastního uvážení).

0/0
22.3.2010 10:47

milion for ever

Re: Jako obvykle

kdo myslí, že michal david je umění, měl by odevzdat řidičáka a občanku :-/

0/0
22.3.2010 11:17

jirha

Protože mají novináře jako jste vy

S čím přicházejí naši novináři a naši VIP blogeři s kritikou a s nadávkami. Tak se nedivmě že se to stává národním etalonem.

Jednoduchý příklad. Zemanova strana ve snaze vypadat ne tak příliš staře má dva místopředsedy kteří si jako hlavní volební slogan zvolili že nepřipustí další Czech Tech. Co tím vlastně myslí? Ptal jsem se svého mladšího bratra a ten to pochopil tak že jsou proti tomuto stylu hudby a že tedy nepřipustí konání žádného takovéhoto koncertu. ptal jsem se svého staršího kolegy a ten mi řekl že je chtěl volit ale nebude protože je dobře že ti mladí dostali přes hubu a když tihle chtějí odebrat policii právo trestat tak je volit už nechce.

Co tím tedy ti mladí místopředsedové dokázali? Zajímavý slogan Vím jak z krize. Doplnili nic neříkajícím sloganem který jejich typické voliče tedy mladé (kteří když volí volí levici) a voliče nad 40 let prostě zahnali.

Že by jejich úkol byl rozbít stranu jako to udělal Dvořák s KANem?

Prostě negativismus který čpí z vašeho blogu je na.

0/0
22.3.2010 9:48

admiral666

Re: Protože mají novináře jako jste vy

Taky jsem si rikal, ze zemanovci spis meli mit vzhledem k cilove skupine motto "nechame serezat kazdy dalsi freetek jeste vic" ;-D

0/0
22.3.2010 11:58

milion for ever

Re: Protože mají novináře jako jste vy

to řezáné lidí na louce nařídil soudruh Roko Paroubek. ;-O

všechno odlišné je třeba zakázat soudruzi ;-€

0/0
22.3.2010 12:24

Jay6

Masochismus a sebemrskačství jako národní tradice!

Je neuvěřitelné jakému blábolu dokáží Češi zatleskat!  Najde se povýšený hlupák,  který svůj blábol označí nadpisem Proč jsou Češi národem buranství a nevkusu? Jako by stál nad svým národem. Vyčleňuje se z množiny všech Čechů, aby jim to mohl spočítat. A vůbec mu nevadí, když do bezduché masy českého národa bez vkusu hází všechny Čechy, kteří na rozdíl od něj samotného něco v životě dokázali a předvedli, že i Češi mohou mít zatraceně dobrý vkus. A ještě k tomu se tu najde parta stejně postižených lidí jako je sám autor, kteří tomu ještě zatleskají a přidají karmu. Jakoby se tím postavili do fronty za zády autora a říkali podívejte se na ty Čechy, jaký oni jsou národ plný buranství a nevkusu. My jsme sice také Češi, ale tím, že označíme ty druhé tak nás se to netýká. Opravdu typicky české. Všichni Češi jsou si rovni, ale vždycky se najde pár Čechů, kteří jsou si rovnější. Jde o partu nadutých a povýšených hlupáků jejichž velikost vlastního ega značně převyšuje hodnotu jejich IQ!   

0/0
22.3.2010 2:15

wiki5.5

Re: Masochismus a sebemrskačství jako národní tradice!

taky se divim tem co dokazi vasim clankum tleskat

0/0
22.3.2010 2:24

mrwn

Re: Masochismus a sebemrskačství jako národní tradice!

vite - kazdy si to prebere jak umi ... nikdo nemuze napsat ze 100% nespada do te kategorie, dulezite je ale uvedomeni si te veci a ochota s tim neco cedal ...

argumetny tipu "jsem omezenej a co?" mi prijdou silne alibisticky a hloupy

0/0
22.3.2010 12:27

Jay6

Re: Masochismus a sebemrskačství jako národní tradice!

O jaké kategorii to mluvíte?Autor vzal celý národ včetně sebe a hodil jej do přihrádky buranů bez vkusu!On ve své povýšenosti nepoužil termín někteří Češi či třeba většina Čechů.Či jak to ve skutečnosti myslel voliči ČSSD či levice jako takové.On to vzal šmahem Čech jako Čech.Seifert,Poláček,Heyrovský,Suchý,Forman,Hrabal,Havel,Viewegh prostě Češi - burani bez vkusu!

0/0
23.3.2010 20:53

trdelnik

Hloupost, omezenost, buranství a nevkus

to je nase kultura.

Pridal bych i vice stavnatych pridavnych jmen, ktere lepe vykresluji nasi kulturu, ale nechci porusovat  "kodex diskutéra". Uz mi byl  jeden pristup do diskusí zablokovan.

0/0
21.3.2010 21:46

Andee in Red Book

Re: Hloupost, omezenost, buranství a nevkus

Ale ono je to skoro všude na světě stejný. Stačí se podívat, co se děje v Řecku nebo Portugalsku. To je ještě stokrát horší populismus, než u nás.

0/0
21.3.2010 22:16

mlada_fronta

Re: Hloupost, omezenost, buranství a nevkus

Není to všude na světě stejné jako u nás. Naštěstí.

0/0
21.3.2010 22:23

Bedas

Petře Kubáte bravo!

Bingo, zásah, trefa do černého, výstižný článek.

Víc takových!

0/0
21.3.2010 21:02

Wolf 2

Karma +

Pan autor Kubát mi naprosto mluví z duše. Přesně tohle je důvod, proč si slibuju, že po dokončení VŠ si vyhlídnu nějakou hezkou perspektivní zemi a tam odjedu žít. Za ČR, její politiky, velkou část občanů a mentalitu se musím občas dost stydět.

0/0
21.3.2010 21:01

Andee in Red Book

Re: Karma +

A proč si tam nejdeš rovnou udělat a ZAPLATIT tu VŠ? Jj, buranství má mnoho forem Rv

0/0
21.3.2010 22:13

brnl

Re: Karma +

To je trefná připomínka buranovi, peníze zdá se  buranovi nesmrdí od žádného údajného burana. 8-o

0/0
21.3.2010 22:23



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.