Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

Mno,

sádrový trpaslíky a podivný zpěváky v kožených kalhotách s padacím mostem nenacházíme v Česku.;-D

0/0
22.4.2010 12:49

Deleter

Mno,

Češi přišli do měst při průmyslové revoluci. Zatímco ostatní národy ve městech žily již dlouho před ní a krátily si čekání na ni dloubáním v nose.

0/0
21.4.2010 14:18

lopucho

Ať jsme jakýkoliv tak narozdíl od němců

nemáme na svědomí 2 rozpoutaný světový války. Ano Němec to je vrchol úcty k zákonům, práci, ekonomice, etice, morálce. Ty 2 drobné válečky co rozpoutali a těch několik desítek mega mrtvých lidí to je jen takový malinkatý přešlap, z toho přeci nebudeme dělat vědu. Ať jsme jakýkoliv, pořád lepší než mít na svědomí to co mají Němci:-P

0/0
22.3.2010 13:26

opal_k

Re: Ať jsme jakýkoliv tak narozdíl od němců

Český národ, respektive obyvatelé Československa, nerozpoutali válku, protože se prostě neocitli v takové situaci - nikoli proto, že by byli lepší. Ostatně válku nerozpoutali Němci jako takoví, pouze jejich představitelé si dokázali vytvořit takovou situaci v zemi, že jim většina národa neodporovala a nechala se zblbnout (to umí Češi taky moc dobře). Ano, němečtí vojáci, policie a ostatní složky se dopustili neodpustitelných věcí; jakmile ovšem Češi mohli, dali jim to pěkně sežrat, všem, včetně starců a dětí - přečtěte si třeba Vyhnání Gerty Schnirch. Němci se dokázali postavit čelem k temné minulosti a dnes dělají hodně proto, abychom mohli věřit, že se poučili. Naopak Češi se momentálně - jako masa - chovají tak, že se zdá, že jsou nepoučitelní.

0/0
23.3.2010 11:15

lopucho

Re: Ať jsme jakýkoliv tak narozdíl od němců

No to je ten problém, pleteš si příčinu a následek.;-) Nikdo nemůže očekávat, že když rozpoutá 2 světové války a holocaust a další svinstva že se s ním bude jednat v rukavičkách, trest přijít musí. Němci z toho vyšli ještě lacino, taky mohli skončit v těch táborech co postavili pro jiné a nikdo by ani nešpitlR^

0/0
23.3.2010 18:16

lipsky

Re: Ať jsme jakýkoliv tak narozdíl od němců

Pokud vím, tak první světovou válku rozpoutalo - Rakousko - Uherko, jemuž byla absolutní většina Čechů loajální. Až po prohrané válce mnozí "zjistili", že vlastně byli vždy v opozici.

I v té druhé válce kolaborovalo mnohem více lidí , než bylo těch, co se nějak zapojilo do odboje.

Takže si ten primitivní čecháčkovský nacionalismus nechte pro Klub Rabovacích gard. Protože, nejsme (my Češi) ani lepší ani horší než jiné národy. Jsme malý národ na to, abychom hýbali světovou politikou a tak se ničíme (UDÁVÁME, ZAVÍRÁME, VRAŽDÍME) jen mezi sebou.

0/0
23.3.2010 20:46

boneco

Re: Ať jsme jakýkoliv tak narozdíl od němců

ježiš ty jsi ňouma, Rakousko nerozpoutalo nic. To němci douč se historii ty ňoumo a pak tady plácej nesmysle. Rakousko a atentát na jeho potentáta byla pouze záminka dávno připravené války. Ty budeš někomu říkat kdo je primitiv ne?  Nemáš základní znalosti z dějepisu, vrať se do školy;-ORv

0/0
23.3.2010 23:32

boneco

Re: Ať jsme jakýkoliv tak narozdíl od němců

A rakousko bylo slabé jak čajíček, němci to bylo jiná ;-D;-D

0/0
23.3.2010 23:33

milion for ever

Souhlas - čechům chybí vkus - nejen hudební

Je nad slunce jasné, že podpora takových hudebních nul jako maxim turbulenc, nebo michal david znamená částečně, nebo úplně chybějící hudební vkus. Hudba je to primitivní, bezu nápadu a ani "řemeslné" provedení nepřináší uspokojení, nemlvě o čemkoliv novém a zajímavém.

Tento nevkus se dá vysledovat například i v jídle, kde češi koupí a snědí kvalitu, která se v německu nedá prodat ani ve výprodeji (tj. levněji než v českém výprodeji).

.

A proč je to špatně, ptají se fanoušci majkla dejvida? Protože ubíjí ducha, ničí kreativitu a podporuje podprůměrnost a masovost v tom nejhorším slova smyslu.-

Konotace s volebními preferencemi je v tomto případě symptiomatická - nižší přehled o dění = méně informací = nezájem o dění ve světě = bazírování na starém = nižší (žádná) úroveň vkusu = volič levice. :-/

0/0
22.3.2010 10:03

Xman1

Re: Souhlas - čechům chybí vkus - nejen hudební

Lide co zminenou hudbu poslouchaji prohlasi to same o hudbe kterou poslouchate vy.

Co se jidla tyce, lide budou jist to na co budou mit penize + na co budou mit chut, v tomto poradi. Kdyz mam chut na cokoladu  a vidim vedle sebe Milku Amavel za 60 a Milku extra cacao za 22, tak si holt koupim tu druhou, protoze na tu prvni proste nemam. A i kdyz se jednou rozhoupu a koupim si tu prvni, bude to jen jednou, protoze zjistim, ze neni 3x lepsi a tudiz si nezaslouzi 3x vyssi cenu.

A protoze cestuji casto a rad, muzu srovnat i kvalitu jidla v ruznych zemich. Vzhledem k tomu, ze temer vse muze byt dovazene a je vysoka konkurence je jidlo vsude stejne.

Btw, ceskou hudbu temer neposloucham, jedine v pripade ze jedu nekam autem a nahodou neco slysim v radiu. V poslednich nekolika letech posloucham vyhradne Enigmu a Prodigy, tak asi jednou za mesis. To jsou jedine dve CD ktera mam v aute, a kdyz nekam dal jedu tak si je pustim abych neusnul.

0/0
22.3.2010 11:14

Xman1

Vyzva

Chtel bych aby autor presne definoval nasledujici body, co pro nej znamenaji: 1) nevkus, 2) poklesla a konzumni zabava.

Dale pak aby objasnil co je spatneho na tom chtit mit zivot co nejpohodlnejsi

A nakonec aby nam vsem rekl jak se tedy podle nej mame chovat? At nam da nejaky zarny vzor ctnosti a mravnosti. At nam povi, ktera kultura podle nej neni poklesla.

Kecat o tom, ze jsme vsichni nekulturni, hloupi, malomestaccti, atd umi kazdy - a ne jen o Cesich. Ta same kritika se vyborne hodi napriklad na Americany, Rusy, Nemce, v podstate na kohokoliv.

0/0
21.3.2010 22:40

Eidam

Re: Vyzva

Nejsem autor, ale tohle me dostalo:"Dale pak aby objasnil co je spatneho na tom chtit mit zivot co

nejpohodlnejsi" -IMHO VSE! Pohodlne je lezet na pupku, dostavat vse zadarmo a nedelat nic...tzn- zit jako "neprizpusobivy"... a na tom je SPATNE UPLNE VSE  - IMHO: 1) zivot se ma prozit, ne prezit

2) Clovek by za sebou nechat neco jineho, nez fakany a dluhy

3) Zivotni hra se nema hrat metodou nejmensiho odporu, ale alespon malych vitezstvi, kdyz uz na ty velke neni chut...

Pokud v zivote nemame vetsiho cile, nez zivot jen pohodlne prezit, tak je neco spatne...Ja totiz naivne doufam, ze by melo jit o vic....

0/0
22.3.2010 15:06

Xman1

Re: Vyzva

To je sice hezky receno a v podstate souhlasim, JENZE! Vy jste zcela opomnel jedno slovicko v me vete - a to "CHTIT"., ktere totiz uplne meni vyznam. Co je spatneho na tom CHTIT mit zivot co nejpohodlnejsi? Neni to same jako Co je spatneho na tom mit zivot co nejpohodlnejsi.

Chtel jsem tim rict, ze temer kazdy touzi po naprostem zdravi, dlouhem zivote, rychlem a stalem uspechu, bohatstvi, atd. Kazdy by to CHTEL mit. A nikdo si nepredstavuje nejpohodlnejsi zivot jako neprizpusobivy bezdomovec zijici ze dne na den.

Pak je tu faktor dobrodruzstvi nebo touhy po velkem uspechu, kdy vetsina chce cas od casu neco prozit nebo zanechat i za cenu nepohodli.

Ale nikdo koho znam neplanuje cely zivot prozit v nepohodli. Vzdy doufa, CHCE mit zivot lepsi, pohodlnejsi, a z jeho subjektivniho hlediska co mozna nejpohodlnejsi.

0/0
22.3.2010 16:53

luda_du

Těžko chápu

nesouhlasné názory vyjádřené k textu autora.  Mohu s politováním pouze konstatovat,  že tvrzení jednoho  našeho předního psychiatra a psychologa je mylné. Náš národ obsahuje mnohem více než 30% pitomců. Možná pan profesor pouze nechtěl tak moc hanobit "spoluobčany a národ". V Čechách tedy platí dvojnásob, že každý národ má vládu jakou si zaslouží. Bohužel to odskáčeme i my chytřejší.EU   

0/0
21.3.2010 16:37

brnl

Re: Těžko chápu

No ti s tou EU vlaječkou to jsou opravdu ti chytřejší 8-o

Bohužel se zdá že mi hloupější to odskáčeme i za ně. Je pravda že náš národ má daleko víc pitomců než těch 30% tyhle ukázkové ty tam  nějak pan dochtor zapoměl započítat.

Ty jsi zřejmě nějaká šílená mutace oranžových šál co milují EU a modrého ptactva co nemilují EU a milují kradení.

0/0
21.3.2010 16:54

Deleter

Re: Těžko chápu

Ono to platí pro každý národ.

0/0
21.4.2010 14:20

kladivar3

Češi chtějí všechno hned, bez vlastního přičinění a nejlépe

Češi chtějí všechno hned, bez vlastního přičinění a nejlépe zadarmo.

Trefa do cerneho R^

0/0
21.3.2010 13:03

prizemni realistka

Re: Češi chtějí všechno hned, bez vlastního přičinění a nejlépe

jasně souhlasím ...

Výstižné R^

0/0
21.3.2010 18:29

brnl

Vskutku úsměvné když humanistický

vzdělanec začne takto mudrovat nad něčím, pro tyhle lidi neplatí žádná logika, z moudrých knih moudrých humanistických myslitelů a citátů slavných se dá vyargumentovat takto cokoliv a když je potom potřeba tak samozřejmě i opak toho cokoliv.

Podle téhle argumentace jsou největší burani ti co nás nahnali do EU a k podpisu LS bez referenda, to jsou všechno lidé kteří za kus žvance a sociálních jistot oželí klidně zase naši veškerou svobodu a naženou nás do nové daleko sofistikovanější totality a jak bych to tipoval tak k těmhle buranům autor evidentně patří.

Jak je zřetelně vidět tak za 10 let budeme mi pamětníci se slzou v oku vzpomínat na demokratické dirigování z Kremlu, demokrata Brežněva a demokratickou Husákovu normalizaci.

Parlament který už dneska hlasuje pod hrozbou sankcí nových protektorů, nebo na základě tlaku různých tajemných uskupení, to není parlament to je spolek pahumanistických komediantů něco takovéhohle jsme tady měli i za Husáka.

0/0
21.3.2010 10:59

štěpa

100 % souhlas s clankem !!!

0/0
21.3.2010 10:39

milan16647

Jste Čech?

Líbí se mi poslední věta vašeho článku.Jste Čech?

0/0
20.3.2010 16:35

tojsouveci

Zajímavé

Zajímavé, že mnoho Čechů se vyžívá v tom, jak slovně, či písemně hanobit svůj národ, svoje spoluobčany s pocitem, že on sám - hanobitel je něco jiného, lepšího.

Něco cítím......něco tu smrdí......:-)

0/0
19.3.2010 8:26

permanent

Re: Zajímavé

Souhlasím s Vámi, taky se mi to škatulkování nelíbí. Ludmila O.

0/0
20.3.2010 15:05

brnl

Re: Zajímavé

Ale nejhorší je že není, že to je právě ten organizátor toho českého buranství, kdopak že nás to nahnal zcela neuváženě do EU a potom k podpisu LS bez referenda, což nám dle těchhle zajistí ty sociální jistoty ovšem na úkor právě té svobody, tedy příkladné  buranství jak ho definoval sám autor. Kdopak třeba tak buransky výskal proti radaru, kdopak tak nerozumě a buransky výská proti jaderné energetice, kdo měl takové duševní problémy s Bushem když ten reagoval přiměřeně na ten válečný akt napadení USA atd. atd., nejsou tohle  zcela převážně absolventi těch fakult kde studoval autor tedy lidé naladění na jedny a tytéž noty. ?8-o  

0/0
21.3.2010 11:09

radik

??

Showbyznys je prece o penezich, takze trochu nechapu tu narazku na prostituta. Jak myslite ze si vydelavaj ostatni zpevaci? Zpivaji za penize tam, odkud prisla nabidka. Takze jsou vsichni prostituti? To snad nemyslite vazne?

Mimochodem ja neposloucham zadne autory o kterych jste psal. Ale napsat (sice neprimo) ze ten kdo posloucha podobnou hudbu je nevkusnej buran vypovida spise o Vas nez o tech posluchacich.

0/0
18.3.2010 11:44

milion for ever

Re: ??

autor má pravdu, jak může někdo se vkusem poslouchat tak nevkusnou a tupou hudbu jakou produkují maxim turbulenc nebo michal david?

Jedná se o tupou jednoduchou "hudbu" pro masy, která není ani uměním, ani dobře odvedeným řemeslem. A má úspěch právě proto, že lidé jsou burani a nemají vkus (to se dá říst o hudbě, ale třeba i o jídle, kde češi spasou to, co v německu nechtějí ani prasata).

0/0
22.3.2010 9:57

Vikina

Souhlas

R^R^

0/0
18.3.2010 2:32

BoboHml

kdo rozhodne co je ta

správná hudba,umění,vkus?

A politici si mohou podat ruce a společně si trhnout nohou.

0/0
17.3.2010 18:41

permanent

Re: kdo rozhodne co je ta

Bobo, zase jste nezklamal. Ludmila O. R^;-DR^

0/0
20.3.2010 15:07

majkl1

Nesuď, bys nebyl souzen.

Vážený pane Kubáte,

nevím jakou cestou jste dospěl k názoru, že jste oprávněn a hlavně schopen hodnotit národ. Což mi připomíná jedno české přísloví "Podle sebe soudím tebe!" Podle vašeho Vámi uveřejněného profilu nejste ani filozof, ani sociolog. Zřejmě Vás ani nenadchla možnost práce ve Vaší vlastní profesi, když se živíte jako editor tak ubohého plátku, jakým je 7.  Hovoříte o smysluplném dialogu, jenže o čem? Vy nekladete otázky, vy jen předkládáte své úvahy a dogmata!

0/0
17.3.2010 18:22

Vendolin Kvintana

vypady v diskuzi?

takze kdyz vam nekdo rekne, ze vase uvaha je naprosto scestna, tak to je vypad? vy jste asi musel mit hodne tezke detstvi, kdyz kazdou znamku kritiky povazujete za scestnou.

0/0
17.3.2010 17:52

GU.HU

Re: vypady v diskuzi?

takže vy si můžete slovo "scestný" používat volně, kdežto když ho použije někdo jiný, měl těžké dětství? ;-D

0/0
18.3.2010 2:03

wiki5.5

Re: vypady v diskuzi?

to presne same plati pro tebe wendolene... ale to zrejme tezko pochopis, co?

0/0
22.3.2010 2:29

captain cook

Re: vypady v diskuzi?

pletes si dve ruzne osoby. Vednolin Kvintana je zabanovany qui n tana, nikoliv tva oponentka Wendolene.

0/0
22.3.2010 4:35

wiki5.5

Re: vypady v diskuzi?

kde berete jistotu, ze si to pletu? :-)

0/0
22.3.2010 5:16

captain cook

Re: vypady v diskuzi?

z diskuzni naplne v jinych prispevcich

0/0
22.3.2010 5:27

wiki5.5

Re: vypady v diskuzi?

v tom pripade akceptujte, ze se mylite

0/0
22.3.2010 13:01



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.